Dla osób chcących praktycznie opanować język używany w świecie biznesu, niezbędny w pracy, w korporacji, w interesach, w administracji.
- Przydatny np. w celach wygłoszenia prezentacji, prowadzenia spotkań i negocjacji.
- Wskazany poziom opanowania języka na początku programu: średniozaawansowany – B1/B2.
- Kurs obejmuje wybrane aspekty zagadnień makro i mikroekonomii, przedsiębiorczości, małej firmy, marketingu, reklamy, PR, pieniędzy i banków, społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, tzw. zasobów ludzkich: rekrutacji, aplikacji, itd.
- Zakresy tematyczne są wybierane z puli w zalżności od stopnia zaawansowania uczestników i ich potrzeb i zainteresowań.
- Każda edycja kursu oparta jest na wiodącym podręczniku oraz wyborze materiałów z innych źródeł, aktualne materiały żródłowe i prasowe, jak i materiały autorskie wykładowcy.
- Proponowany wybór tematów i zagadnień oparty jest o analizę potrzeb i oczekiwań uczestników kursu w danej edycji.