Regulamin
- Kandydat rezerwuje miejsce w grupie – telefonicznie, mailem lub poprzez Formularz Zgłoszeniowy.
- Osoby kontynuujące naukę w kolejnym roku prosimy o rezerwację miejsca odpowiednio wcześnie.
- Kandydat przystępuje do testu kwalifikującego po ustaleniu z Biurem dogodnej daty i godziny.
- Procedura rekrutacyjna składa się z części pisemnej: dwa poziomy zaawansowania (do wyboru) i rozmowy kwalifikacyjnej.
- Na podstawie wyniku procedury rekrutacyjnej Kandydat rezerwuje miejsce w GRUPIE.
- Gwarancją utrzymania rezerwacji jest dokonanie wpłaty na podane konto bankowe w ciągu 7 dni.
- Po wydrukowaniu (ze str.www. ZAPISY) formularza tu:UMOWY prosimy podpisany dokument dostarczyć do Biura wraz z Dowodem Wpłaty – przed rozpoczęciem zajęć. Można też przesłać skan. Nr konta znajduje się w formularzu UMOWY.
- Opłaty semestralnej można dokonać jednorazowo lub w 2 ratach. Pismo dot. opłaty ratalnej należy skierować do Kierownika ELC i złożyć w Biurze.
- Informacje o RABATACH oferowanych w bieżącym roku akademickim są zamieszczone poniżej.
- Uprzejmie prosimy o przestrzeganie terminów wpłat. Patrz: odnośne zapisy w UMOWIE (14 i dalsze)
- W przypadku rezygnacji z rezerwacji miejsca, prosimy powiadomić Biuro w ciągu 7 dni.
- W sytuacjach nietypowych lub spornych, prosimy o kontakt z Kierownikiem ELC, mgr A. Gelner.
- Skargi i zażalenia przyjmuje kierownik ELC j.w.
- UWAGA – Jeśli uczestnik kursu zalega z opłatą, otrzymuje dwukrotne przypomnienie drogą mailową lub telefonicznie. W przypadku dalszego braku wpływu na konto, Biuro ELC z przykrością będzie zmuszone zawiesić możliwość uczestniczenia w kursie do chwili usunięcia zaległości finansowej.
- W razie nagłej niedyspozycji wykładowcy, uczestnicy będą powiadamiani mailem lub telefonicznie (sms) niezwłocznie, gdy informacja dotrze do biura ELC.
- Całkowita ilość godzin kursu wynikająca z zawartej umowy pozostaje niezmienna.
- Oprócz regularnych zajęć, ELC organizuje dodatkowe egzaminy próbne, konwersacje, warsztaty tematyczne i spotkania okolicznościowe dla stałych uczestników kursów. Zaproszenia są publikowane ze stosownym wyprzedzeniem na firmowej stronie www i na naszym fanpage na Facebook“u.
Rabaty na rok akademicki — odliczane jednorazowo
1. Za kontynuację w kolejnym roku akademickim (po dwóch semestrach) | 70 zł/ cały rok |
2. Dla pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Śląskiego | 50 zł / semestr |
Uwaga
Rabaty 1. i 2. dla jednej osoby nie sumują się.